Serwis:

Każde z oferowanych przez nas urządzeń jest objęte gwarancją producenta realizowaną przez nasz serwis. Gwarancja ta jest ustalona indywidualnie na każde z urządzeń (wpisane w karcie gwarancyjnej). W przypadku wybranych urządzeń klient ma możliwość przedłużenia gwarancji o kolejny okres. Informacje na temat możliwości przedłużenia gwarancji są podane w opisie przedmiotu. Powyższe odnośniki pozwolą Państwu przesłać do nas dane na temat Państwa nowo kupionej kasy lub drukarki fiskalnej. W celu zaprogramowania kasy proszę kliknąć w "Instaluj kasę" a następnie wybrać model. Wprowadzić dane nagłówkowe oraz kody sprzedawanych towarów. Następnie "zgłoś do Us". Formularz ten należy wypełnić w przypadku gdy kasa ma zostać ufiskalniona przez nas. Jeżeli kasa ma nie być fiskalna nie należy wysyłać niniejszego formularza.
 
Każde zakupione u nas urządzenie jest objęte gwarancją od drzwi do drzwi, co oznacza że po zgłoszeniu usterki nasz pracownik zgłosi się do Państwa aby naprawić urządzenie.
 

Serwis dołoży wszelkich starań abyś nie odczuł trudności, jakie mogą wyniknąć podczas eksploatacji urządzeń zakupionych u nas. Jeżeli masz problem - zobaczysz jak szybko zostanie usunięty. Najczęściej u Ciebie na miejscu (ograniczenia wynikają z przepisów obowiązujących w Polsce). Wystarczy że zadzwonisz, a konsultant odbierając postara się Ci pomóc podczas rozmowy telefonicznej. Jeżeli nie uda się telefonicznie rozwiązać problemu wyślemy do Państwa serwisanta który usunie usterkę na miejscu.

 

Wsparcie techniczne czynne cały tydzień:  12 658-10-10

 
 
  Serwis Jak kupować Formalności US     Kontakt
            Przyjedź do nas