Formalności wobec Urzędu Skarbowego:

Jeżeli zamawiane urządzenie jest pierwszym kupowanym na firmę - przysługuje Państwu zwrot 90% jego wartości (do 700 zł). Zwrot realizowany jest przez Urząd Skarbowy w postaci ulgi w podatku Vat lub przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
 
W celu uzyskania zwrotu za zakup kasy należy:
1. Zgłosić do Urzędu Skarbowego datę wprowadzenia kasy fiskalnej
    (Zgłoszenie musi zostać złożone w US lub wysłane pocztą najpóźniej na dzień przed fiskalizacją!)

2. Podczas dostawy zamówionego urządzenia otrzymają Państwo dodatkowe dokumenty.

    (dokumenty należy złożyć do 7 dni po wykonaniu instalacji i fiskalizacji urządzenia)
3. Po zainstalowaniu urządzenia serwis dokona jego rejestracji we wskazanym przez Państwa Urzędzie Skarbowym.

 

 

 

Wsparcie techniczne czynne cały tydzień:  12 658-10-10

 
 
  Serwis Jak kupować Formalności US     Kontakt
            Przyjedź do nas